Buna-voire adica:…., adica sa nu te tot dai lovit, sa nu te tot plingi cind e sa iti ceara cineva un ajutor sau un sfat. Sau… poate sa nu iti ceara, doar sa il vezi, si sa vezi ca are nevoie de tine, ca esti mai puternic, sau nu neaparat mai puternic, dar esti acolo, esti acolo in acea clipa si poti fi pentru omul ala.

Cel mai usor e sa te dai lovit: nu am…: nu am timp, nu am bani, nu am…, nu am nimic, nu am disponibilitate, nu sunt aici pentru tine caci…

Intre oameni buna-voire.

Adica:… nu trebuie sa te tot plingi, sa te tot oropsesti singur cu plinsul tau continuu, nu trebuie sa te plingi nici pentru cele reale si grele, nici pentru cele imaginar-grele… doar din placerea sa te plingi si sa te dai lovit.

Buna voire, atit se cere, si ce bine va fi intre oameni.

Si nu te tot plinge, chiar de esti la capatul rabdarii, ci multumeste! Caci daca nu mai poti sa rabzi, atunci trebuie sa multumesti, caci daca multumesti, nu mai ai de ce sa rabzi.