Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, Cela ce Te-ai schimbat la fata si ai ingaduit ucenicilor Tai a vedea Slava Ta, precum li se putea,

ajuta-ma si pe mine sa inteleg dumnezeirea, sa o cuprind pe cit as putea in inima mea, si in mintea mea, ca sa am credinta tare, ca sa nu ma mai biruiesc cu necredinta, indoiala, sa biruiesc cele rele ce ma ispitesc sa cad, ajuta-ma de-mi rasare in inima lumina Ta, iubirea Ta, caci din iubirea Ta de oameni poti schimba orice suflet secatuit in izvor de daruri.

Sfintilor ai lui Dumnezeu, apostoli si prooroci, rugati-va lui Dumnezeu pentru mine, si ajutati-ma sa ma schimb si eu pentru a fi bineplacuta Domnului, sa am bunatate in loc de rautate, iubire in loc de ura si invidie, ascultare in loc de incrincenare, ajutati-ma voi Sfintilor ai lui Dumnezeu sa am pace in loc de tulburare, blindete si milostivire in loc de miniere si asuprire, credinta in loc de indoiala, plecare de voie in loc de cirtire, multumire si rugaciune in loc de nemultumire.

La praznicul Tau, Doamne, sa ma schimb si eu as vrea, ca sa fiu bineplacuta Tie, ajuta-ma Doamne, pentru rugaciunile sfintilor Tai, si ale Maicutei Tale, ajuta-ma cu mila Ta si cu iubirea Ta de oameni, ajuta-mi Doamne.